mgr Tomasz Włoch 2017-09-05T14:19:59+00:00

KINESIA

Jesteśmy nowoczesnym centrum osteopatii i rehabilitacji oferującym swoim Pacjentom kompleksową opiekę. Posiadamy specjalistów w zakresie osteopatii, fizjoterapii, dietetyki, psychologii oraz treningu personalnego.

mgr Tomasz Włoch

Absolwent Olsztyńskiej Szkoły Wyższej, gdzie zdobył tytuł magistra w zakresie fizjoterapii, dodatkowo uczęszczał do Studium Edukacji Ekologicznej na kierunku terapie naturalne. Na swoim kocie ma ukończone liczne kursy. Doświadczenie zawodowe uzyskiwał w szpitalach, przychodniach oraz gabinetach rehabilitacyjnych w Olsztynie, Warszawie, Ostrołęce i Krakowie. Masaże, terapie manualne w tym suche igłowanie, nauka relaksu i świadomości swojego ciała to jego szczególne pasje. W pracy ceni sobie indywidualne podejście do pacjenta, kładąc szczególny nacisk na dostosowanie terapii do jednostek chorobowych i dolegliwości bólowych pacjenta, jego potrzeb, poziomu aktywności fizycznej i zrozumienia swojego ciała.

Oprócz masaży leczniczych bardzo ceni masaże relaksacyjne – naukę relaksu i samoświadomości; pogłębianie znajomości swojego ciała, pomaga w wielu dolegliwościach bólowych, poznaniu i zlikwidowaniu przyczyn powodujących nawroty chorób. Bardziej zrelaksowany człowiek, ma więcej miejsca w sobie na rozwój swoich pasji, wzrasta jego poczucie szczęścia, zadowolenia z siebie i swojego życia.

Terapeuta manualny, Masażysta

D.O. mgr PRZEMYSŁAW SEKUŁA
D.O. mgr PRZEMYSŁAW SEKUŁAOsteopata, Rehabilitant
mgr NATALIA ZBROJA